::::........My TRUE Love just for ALLAH...RASULULLAH S.A.W...and specially just for MAK & AYAH........::::

" Lebih baik terlanggar tiang menundukkan PANDANGAN daripada terlanggar agama menurut panahan syaitan... "
:: ... sayaxtaunamablogsaya.blogspot.com ... Saya orang Penang dari Kedah ... perkongsian ilmu dan kisah kehidupan ... ::

Thursday 25 August 2011

~ooOO00 Balik Kamp0ng!!~

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.... ^^,

apa habaq smua manusia di muka bumi ni??? harap smua sihat la noh....posa pun dah msuk fasa ketiga kan....nmpknya ramadhan bakal meninggalkan kita...huhu....sedih x?? klu sedih alhamdulillah...klu x sedih....hmmmm....muhasabahlah diri kita yg hina ini(peringatan juga utk diri yg kerdil ini)....

nmpknya lama aku x update blog nie sbb aku xtau nk tulis apa...haha...tp hari ni dah dok sorg2 smbil melayan lagu Gym Class Heroes: Stereo Hearts ft. bla bla bla...sambil2 jgak melayan karenah status2 member2 kat fb  nie.....rasa nk tulis ja apa yg ada dlm pala otak nie..hehe....almaklumla...dah kena tgl sorg2....member2 smua pakat dah blik rumah masing2.....ada yg blik SELANGOQ..ALOQ SETAQ..PENANG...KUALA NERANG...smua ada.....aku sorg ja x blik lg....rasa mcm xmau blik pun ada hahaha....ntah la...raya dah dekat pun leh wat kepala relax lg....hahaha

bla smua pakat dah blik, tgk2 umah ni punya la semak...mcm xdak org dok ja..haha...umah sewa ni pun dah x jd mcm umah sewa dah..dah jd mcm gudang moto plak dah aku rasa...klu x caya ampa tgk gmbaq kat bwh nie....haha...ha la...smua blik mak ayah mai amik, moto simpan dlm umah la...takut kena kebaih(curi) klu tgl kat luaq tu...

 : satu sengget!! satu sengget!!

: ni status2 depa la....sket ja nie...klu boh smua mmg x ckup la haha


so..aku bla nk blik arr...hmmm...xtau la...barang2 smua x paking lg...nk blik ka xmau arr...huhu...bleh plak tya soalan cm tuh.....hahaha...apa2 pun...aku nk ucapkan SELAMAT BALIK KAMPUNG la kat smua rakan2 sahabat handai yg mengenali diri aku ni.....SELAMAT BERJUMPA dgn KELUARGA TERCINTA...TAHNIAH kepada smua rakan2 sbb dah smpai umah...aku ni ja yg x smpai2 lg hahaha......ok la....rasa mcm nk kemaih umah ni sat sblm blik....pastu nk kemaih brg sat..pastu nk pi TANJUNG DAWAI nk bli ikan bilih...tu pun klu x ujan la...hahaha.....

SAYONARA....~     assalamualaikum     ~

3 comments:

...Follow me if you get something new from this blog...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...