::::........My TRUE Love just for ALLAH...RASULULLAH S.A.W...and specially just for MAK & AYAH........::::

" Lebih baik terlanggar tiang menundukkan PANDANGAN daripada terlanggar agama menurut panahan syaitan... "
:: ... sayaxtaunamablogsaya.blogspot.com ... Saya orang Penang dari Kedah ... perkongsian ilmu dan kisah kehidupan ... ::

Sunday 6 March 2011

berkubang ang tajuk ku ini.......^_^

assalamualaikum sahabat2 ku.....hmm....hari ni msuk la hari ke-3 rasanya blog aku ni...hahaha....sbnrnya aku xtau nk tulis apa nie....besa la....xda idea....tp aku mencuba menulis juga kerna hari nie aku telah melakukan sesuatu yg best!!

1st: aku wat latihan calculus....baru start tulis no ja aku dah stuck....xleh wat la mksdnya...haha...mmg best arr...padahai baru belajaq td ja pun......sng ja rasanya....tu la......mgkin ilmu tu x msuk kepala btul2 kot...huhu.....

2nd: perkara ke2 terbest nie  sbnrnya berlaku sblum perkara pertama di atas ini berlaku....haha.....saja letak no. 2...hehe.....nama dia berkubang....

okeh...fokus utama yg aku nk ceciter kat ampa ialah tentang perkara ke2 nie la.....ahaaa.......cita dia cm nie....td aku ada la pi latihan kat tgh padang uitm nie....tgh hujan nie ada latihan...huhu....iyolah.....kita sbg ahli kena lah bg komitmen x kira ujan ka x......so aku pun pigi la......smpai di sana aku lihat padang mcm kolam......kolam yg x ckup ayaq...(air) haha...almaklumla.....nama pun pdg kan.....hujan plak masih turun, nk kata renyai tu xla.....nk kata lebat pun x....sedang2 ja org kata.....hmmmm...yg bestnya kami suma kena pi wat latihan kat tgh pdg time ujan turun menurun nie.....huhu...aku ni dah la jenis x tahan sejuk tp nk wat cm na...ikut ja la........latihan hari ni kami bljr bnda baru....mmg best la.....interesting drpd yg dulu.....klu dulu kami juz blaja terima....tapi kali ni kami blajar memotong! haha....motong la sgt.....bkn motong getah eh...jgn slh fhm sudaa....bnda yg kami blaja ni nm dia "potong".......yg bestnya ttg "potong" nie....ada jatuh2.....so.....byk kali jgak la terjatuh atas pdg yg bagaikan kolam x ckup ayaq tu...huhu...kotoq habis baju kami......ha la....besa la...berkubang di tgh pdg la kami jwbnya......best jgak.......dah besaq2 mcm ni pun mandi ujan lg.....berkubang plak tgh2 pdg tuh...skang nie aku tgh melayan pening yg berlaku di kepalaku akibat berkubang td...haha.......
lgpun lama xwat bnda2 cm ni.....last mandi ujan n berkubang nie time bebudak dulu la.......masa budak2 dulu mana nk pikiaq apa dah...kira nk wat ja....la nie nk cita habaq mai kat ampa, mmg best lah td.......klu ada gmb leh la tnjuk kat ampa keadaan kami ms td...tp xda....nk wat cm na.....huhu.....hmmmm itu sajalah....xda modal nk cita...hahaha......
nanti mgkin bila modal idea aku byk......leh aku cita n tnjuk bnda2 interesting sket......sori arr klu x best cita aku nie......pot pet ja byk......aku xtau nk wat apa lg huhu.....

apa2 pun moral of da story: silalah beri komitmen yg tinggi terhadap apa pun bidang yg anda ceburi utk mencapai kejayaan yg cemerlang....okeh......

last but not list, td ms buka fb, aku ternmpk video nie.....sorg awek bernama imratul najwa...sapa dia aku xtau....so, saja2 nie aku nk kgsi la dgn ampa suma......dgrla suara dia....sedap gila......lagu omputih lak...mmg manambat jiwa lah.......haha...so meh kita layan sama2...bg hlg pening dikepala skali....aku bg link fb dia skali k....adios~


No comments:

Post a Comment

...Follow me if you get something new from this blog...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...